Professionel ejendomsadministration i Aarhus og omegn
Få hjælp til den daglige drift af dine ejendomme
Synes du, at du bruger for meget tid og for mange ressourcer på ejendomsadministration?
Så er det måske tid til at finde et ejendomsadministrationsselskab, der kan påtage sig den daglige drift af din ejendom, så du kan bruge tiden på noget andet. Her kan Frede Andersen Ejendomsadministration hjælpe dig.
Det er dine behov, der afgør omfanget og indholdet af vores administrationsløsning.
En kompetent sparringspartner til både private og erhverv
Frede Andersen A/S varetager ejendomsadministration og udlejning af lejemål til både private og erhverv. I dag administrerer vi over 300 lejemål i Aarhus og omegn.
Ejer du én eller flere ejendomme, en forening eller erhvervsejendom, kan du med os få en personlig og kompetent sparringspartner, der har erfaring med at drive og udvikle ejendomme. Du kan også trygt vide, at alle regler inden for blandt andet lejekontrakter, flyttesyn og opsigelser bliver fulgt.
Garanti for velholdte lejemål af høj kvalitet
Det er vigtigt, at alle ejendomme og lejemål er attraktive og i god stand. Det er heldigvis ikke noget, du skal bekymre dig om med os som ejendomsadministrator. Vi benytter nemlig vores egne kompetente håndværkere til at sørge for, at dine lejemål er velholdte, og vi benytter kun materialer af høj kvalitet, når vi renoverer.
Vores boligudlejning sørger desuden for, at der ikke står tomme lejemål i din ejendom.
Vi tilpasser løsningen til dit behov
Det er op til dig, hvilke opgaver du ønsker, at vi skal varetage, og hvilke du selv vil beholde. Det kalder vi en fleksibel ordning, som tilpasses efter dit behov.
Vores formål er at hjælpe dig bedst muligt – om det er at holde styr på alle papirer eller besvare dine spørgsmål i hverdagen. Derfor holder vi hele tiden en tæt dialog med dig.
Vi kan blandt andet hjælpe dig med:
Opkrævninger
Udarbejdelse af lejekontrakter
Indflytningssyn med billeddokumentation
Flyttesyn
Løbende kontakt med lejerne
Varsling af huslejestigninger
Samarbejde med ejendommens vicevært – herunder lønudbetaling
Kontakt til ejendommens forsikringsselskab
Registrere ejerskifte
Indberetning til Grundejernes Investeringsfond
Udarbejdelse af årsregnskab – herunder opstilling
Udarbejdelse af budget
Bogføring
Udarbejdelse af rapportering efter behov
Lønudbetaling til vicevært
Renovering af lejemål
Kontakt til håndværkere
Rådgivning til bestyrelsen
Deltagelse i møder med beboerrepræsentation
Afholdelse af generalforsamling
Udarbejdelse af lejekontrakter
Indflytningssyn med billeddokumentation
Flyttesyn
Eksponering af lejemål via vores eget website boligudlejning samt via boligportalen
Vil du vide mere?
Kontakt os på telefon 86 21 97 00 eller via nedenstående formular, hvis du gerne vil høre mere om vores ejendomsadministration, eller hvis du ønsker os til at administrere din ejendom eller ejerforening.